Friday, August 17, 2007

卡通

今日想講的是卡通片。
印象中的有
幼稚園同小學:
七小福 - 數數手指幾多只‥
機靈小和尚 - 喃嘸喃嘸
星仔走天涯 - 我成日都不知他到底是找爸爸定媽媽?
黃金戰士(至愛) - 火柴盒
小雙俠(至愛) - 壞人的火球
He-Man - 我已經充滿力量喇~
She-ra - 無窮神力要肋魔丟假
變形金鋼(至愛) - 角派?
六神合體 - 只記得個機械人
精靈俏女巫(至愛) - 到底最後男主角知不知她是女巫?
舊版power rangers(啤牌) - 星期六一早的節目
電子神童 - 只門牙‥
藍精靈 - 點解永遠都食唔到佢地?
千年女王 - 同銀河鐵路999分別在哪?
我係小忌廉 - 薄餅是最吸引的
淘氣小雪兒 - kiss完要腰斬?
怪物小王子 - 其實,我不喜歡‥
忍者 - 獅子狗卷
Q太郎 - cute定 q?
黃毛仔 - 做鬼臉叫黃毛仔黎喇~
足球小將 -一場波打一個月
Touch - 和也同達也

中學年代:
聖鬥士星矢


成年:
小新
小丸子
Hunter x Hunter
鋼鍊
Death Note
Keroro

2 comments:

cher... said...

仲有好細個好細個時睇既Popeye, 小學時有未變多啦A夢既叮噹, IQ博士, 飄零燕... 印像中唔止咁少, 仲有咩呢?

Minna said...

係wor..大力菜...
喂..仲有星期唔知六定日一早既power rangers..我記得有個係啤派黎架..